Spark I Baken

Jag är en person som älskar och ha flera bollar i luften. Gillar verkligen inte och vara rastlös. Sen kommer den där klassiska MEN... Hur ska jag hinna med allt? Jag har en familj som är prio ett. Dessutom studerar jag på heltid och jobbar för att få tak över huvudet och föda. En gammal skolkamrat från Borås är i samma situation. Skillnaden är att hon har en unge. Hon skriver i sin blogg att hon är positiv. Så länge man är det så går det bra. Försöker vara positiv varje dag, men i verkligheten finns det dagar det inte funkar.
Har ungefär 2 veckor kvar i skolan och jag ligger så mycket efter. Får ångest när jag ser mina böcker liggandes hemma. Behöver en spark i baken och det är nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0