TRUE STORY

BOKMÄSSAN 2011 i Göteborg drar igång denna torsdag till söndag. Vill så gärna åka dit. Har aldrig varit på en bokmässa förut, och jag tänkte att detta skulle bli min första. Synd att jag har konstiga tider på jobbet. Jobbar lite i helgen och jag och J är barnlediga. Förhoppningsvis kan vi låna en bil så vi kan ge oss i väg någon av dessa dagar. Vet att en av mina favorit författare kommer vara där i helgen, Martin Svensson. Kanske man kan ta och heja på honom också när man ändå är där, om vi nu kommer iväg alltså.
Jag tycker det är roligt att jag hittat läslusten igen. När jag var yngre hade jag aldrig lust att läsa ut en bok. Varken i skolan eller utanför. Men äntligen vill man det. Tycker böcker är intressanta. Oftast bättre än att se på film. Jag kan läsa många generar men favoriten är ju sanna berättelser. En dröm är att kunna skriva en novell och även en kokbok.
__________

JUST NU LÄSER JAG: DINGO DINGO av Leif Eriksson, Bob Hansson och Martin Svensson! Störtskön och rolig berättelse om män som träffas för att kramas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0