Min första kärlek

PRINSESSAN och jag diskuterade häromdagen vem vi är kära i. Vet inte riktigt hur vi kom in på ämnet. Men då sa hon att hon var kär i Alfred, killen som hon alltid lekt med sen dag ett. Tänka sig att vara 5 år och vara kär. Sött!
Hon frågade mig vem jag var kär i och jag svarade pappa förstås. Och prinsen på 3 år var inte kär i någon. Han säger bara att han vill till dagis och leka med bästa kompisen Jack.

__________

När jag var yngre, ja sig 8-10 år då var jag kär. jag hade bara sätt killen på tv. Han brukade vara med i hans pappas tv program "äntligen hemma". Mathias Timell som är son till Martin Timell. Blev aldrig något mellan oss. Ha Ha!

Har ni vart kär i någon som ni aldrig träffat?



Kommentarer
Postat av: Jannie

Tack snälla du!känner mig liiite bättre idag iaf.



O söta lilla vännen då.Underbart med kärleken!

Bilden är ju så söt!

Happy friday!



2011-09-30 @ 14:03:48
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0