Fast Five

NU när jag snart ska bo i Lidköping har jag hittat ett jobb som butiksbiträde i en videobutik. I själva verket är jag kock och vill gärna jobba med det i framtiden, synd att staden är så liten och att det är så svårt och få ett jobb som man vill ha. Har sökt det mesta och får söka om och om igen. Hoppas bara någon ringer upp mig och vill anställa mig som kock! Jag är grym i köket! :)

Jag har alltid älskat filmer, och nu när man jobbar med det så har man extra koll på bra filmer.

Igår kväll satt jag och såg Fast Five. Den var inte alls som de tidigare filmerna i fast and the furious serien. Den var sneppet bättre. Dessutom diggar jag att Vin Diesel och Dwayne "the rock" Johnson spelar i samma film, för första gången. Alltid tyckt att de har samma utseende, och de spelar nästan alltid likadana roller.  Lika är de med andra ord! Se den! :)



Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du har haft en fin dag vännen! Missa inte tävlingen som drog igång idag! KRAM

2011-09-21 @ 19:10:15
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0