Back To The Beginning

DAGEN vi träffades för första gången skulle vara 15 januari 2011, men varken J eller jag kunde vänta så länge. Dagen innan nyårsafton (31/12 2010), pratade vi i telefon, i timmar som vanligt. Vi frågade varandra va vi hade planerat på nyårsafton, men ingen av oss skulle iväg någonstans, bara vara hemma. På något viss kom vi fram att han och jag skulle ses när vi ändå var lediga båda två. Han tog tåget till Göteborg, till mig. Det var det bästa nyårsafton jag vart med om hittills!

Kan fortfarande inte fatta att jag träffat honom. Jag trodde aldrig att han skulle höra av sig till mig, efter att jag såg hans profilsida på en seriös dejtingsajt som jag var medlem i för första gången i mitt liv. Men det gjorde han, min älskling! Jag visste från början att han hade barn. Det stod att han har barn på halvtid på hans sida, men inte hur många o hur gamla osv. Visste vad jag gick mig in på. Den 4 februari 2011 blev vi tillsammans, efter att jag träffat barnen och barnens mamma. Allting fall på plats den dagen. Varför inte satsa då!! :)

Nu har vi snart varit tillsammans i 8 månader och snart väldigt snart ska vi flytta ihop. Han, Jag och mina två bonusbarn (prinssesan och prinsen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0